Work in Progress

In dit board staan alle dingen die veranderen op het forum. Kleine dingen, maar ook grote. Technische mededelingen, maar ook dingen die direct weerslag zullen hebben op het spel.
Post Reply
Centraal Bestuur Ameno

Work in Progress

Post by Centraal Bestuur Ameno »

Hallo iedereen,

ik ben een heleboel dingen aan het bijwerken, of eindelijk openbaar aan het zetten. De komende twee tot drie weken gaat er dus een hoop informatie bij komen. Heb een beetje geduld met mij, want ik weet dat er genoeg vragen zijn. Ik ben ermee bezig, het komt eraan en eventuele losstaande vragen zal ik gedurende deze periode ook beantwoorden, al dan verwijzen naar het topic dat ik daarover aan het schrijven ben. Adelstand topic, ik kijk naar jou 8-) ;)

Een aantal topics zijn gemarkeerd met WIP, dit zijn topics waar nog op aangevuld zal worden. De basis ervan staat wel en verder moet het nog verduidelijkt worden. Met een wereld als deze zit daar een beetje tijd in. Gelukkig werken er meerdere beheerders aan, dus het moet goed komen! Er zal ook een voortplantingstabel komen waarin uitgelegd word welke rassen wel en niet mixen en we hebben een discussie over de gildes waar we binnenkort nieuws over bekend hopen te maken.

Er is nog steeds beweging vanuit onze kant :)
Post Reply

Return to “Updates & nieuws”