Face claiming?

Hier kun je een topic openen wanneer je iets niet begrijpt, of graag een betere uitleg wilt over hoe iets behoord te werken. Ook horen we het graag wanneer iets niet werkt zoals de bedoeling is.
Post Reply
Alarn

Face claiming?

Post by Alarn »

Hebben jullie een topic voor de acteurs en dergelijke die door mensen gebruikt worden? Ik probeer al een tijdje een gezicht uit te zoeken dat nog niet gebruikt word, maar kan er geen topic voor vinden? Hoe voorkom ik dat het beste? Ik heb nu iemand uitgezocht die niet zo bekend is, maar weet nog niet of ik hem wil houden. :oops:
Centraal Bestuur Ameno

Re: Face claiming?

Post by Centraal Bestuur Ameno »

Hoi Alarn,

het beheer heeft even overlegd over deze vraag. Wij vinden op dit punt dat een face claim topic niet nodig, omdat we het niet erg vinden wanneer er dubbelen zouden zijn, mits deze niet uit dezelfde serie komen. Net als dat we het geen probleem vinden wanneer een naam nog een keer gebruikt wordt ;) moet een döppelganger ook kunnen vinden wij. Mocht je dus een acteur kiezen die iemand al heeft, neem dan een avatar en signature uit een andere serie/film. Mocht je niet zeker weten uit welke serie/film het plaatje is, kun je allicht het lid in kwestie een berichtje sturen om te vragen. Let wel; een aantal van onze leden zijn niet langer actief. Mocht je dus geen antwoord krijgen, dan kun je gewoon doen wat je wil. Mocht je twijfelen of iemand nog actief is, kun je iemand van het beheer vragen, wij kunnen zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest. En komt iemand per ongeluk toch uit dezelfde serie? Dat is ook niet het einde van de wereld, zolang de persoon die het plaatje eerder had dat geen probleem vind tenminste.

We hopen je vraag zo beantwoord te hebben. Mocht dat niet zo zijn, of wil je graag verduidelijking; vragen kost niets.
Post Reply

Return to “Vragen & feedback”