Halfar van Persh // 16 // Amarum // Geen gilde

Post Reply
User avatar
Halfar van Persh
Site Admin
Posts: 163
Joined: 11 Jul 2016 15:35

Halfar van Persh // 16 // Amarum // Geen gilde

Post by Halfar van Persh »

Halfar van Persh



In het kort:
Mijn naam is Halfar en ik ben geboren in het jaar 1356. Ik ben een Mens. 
Mijn vader was Adolir , de Koning van Persh en mijn moeder was Sabrenia, de Koningin 
van Persh. Mijn familie komt uit de provincie Persh en wij wonen in de stad genaamd; 
Amarum. Ik heb één zusje, Iriëna.




Persoonsinformatie:
Naam: Halfar
Geboortejaar: 1356
Geboorteseizoen: Herfst
Geboorteplaats: Amarum
Woonplaats: Amarum

Ras: Mens

Uiterlijke beschrijving: Halfar is een lange, gespierde jongeman met een rechte neus en hoge jukbeenderen. Hij heeft stijl, bruin haar en groene ogen. Hij loopt altijd rechtop en met zijn schouders naar achteren, alsof hij de hele wereld aan zou kunnen als het zou moeten. Zijn ogen staan altijd vriendelijk en om zijn lippen lijkt vaak een glimlach te zweven. Zijn tanden zijn wit en zijn kleding oogt niet oud of versleten.


Karaktereigenschappen:
Vriendelijk - Onzeker
Intelligent - Impulsief
Loyaal – Sterke beschermingsdrang
Charmant - Zwijgzaam
Daadkrachtig – Kropt emoties op

Familiesituatie:
Naam vader: Adolir van Persh
Geboortejaar vader: 1329-1371
Geboorteseizoen vader: Winter
Geboorteplaats vader: Amarum
Gilde vader: Geen gilde

Naam moeder: Sabrenia
Geboortejaar moeder: 1333-1371
Geboorteseizoen moeder: Lente
Geboorteplaats moeder: Chromir
Gilde moeder: Geen gilde


Naam zusje: Iriëna van Persh
Geboortejaar zusje: 1361
Geboorteseizoen zusje: Zomer
Geboorteplaats zusje: Amarum
Gilde zusje: Geen gilde

Naam oom: Abrotin van Persh
Geboortejaar oom: 1332
Geboorteseizoen oom: Zomer
Geboorteplaats oom: Amarum
Gilde oom: Geen gilde


Opleidingen:
- Cadar – Persoonlijke leraar – leeftijd 1361-1367
- Cameno –gilde – leeftijd 1367-heden

Verleden:

Halfar is geboren als de oudste zoon van Adolir en Sabrenia van Persh. Zijn ouders zijn bij elkaar gekomen via een gearrangeerd huwelijk, maar hadden hun huwelijk gebaseerd op een vriendschap waardoor Halfar alleen gelukkige herinneringen aan hen heeft. Hij is geboren in het Herfstseizoen van 1356, een sterke baby die zijn stem ogenblikkelijk liet horen. Adolir had geen enkele twijfel, zijn zoon zou opgroeien tot een sterke man en een rechtvaardige koning

Er werd een min ingehuurd om voor de jonge prins te zorgen en zodra hij leerde lopen werd daar ook een gouvernante aan toegevoegd. Allemaal hadden ze een geheimhoudingsplicht, want de jonge troonopvolger zou pas aan zijn volk voorgesteld worden op het moment dat hij volwassen werd. Op die manier was er geen teleurstelling als hij op jonge leeftijd zou overlijden, maar het gaf hem buiten de muren van het kasteel ook de mogelijkheid om redelijk normaal leven te hebben. Om vrienden te maken. 

Toen Halfar vijf werd nam zijn vader Cadar aan. Een oude, mannelijke heks, die de jonge prins de beginselen van alles bij moest brengen. Halfar is gehecht aan de oude man alsof het een familielid is. Cadar heeft hem leren schrijven, lezen en tevens de dynamiek tussen verschillende volkeren uitgelegd. Op zijn elfde moest Halfar helaas afscheid van hem nemen en vertrekken naar Cameno.

Daar is hij een leerling die niet op probeert te vallen en vooral niet in de problemen te komen. Hij studeert hard, omdat hij heel goed beseft wat de toekomst voor hem gaat brengen.

Toekomstdroom:
Image
User avatar
Centraal Bestuur Ameno
Posts: 81
Joined: 11 Jul 2016 21:46

Re: Halfar van Persh // 16 // Amarum // Geen gilde

Post by Centraal Bestuur Ameno »

Hoge Goden:

~Auryn:
~Aeriéna:
~Blasfemic:
~Bryrn:
~Dindi:
~Earla:
~Epony:
~Fryr:
~Hermandel:
~Infertelia:
~Kusar:
~Ortunga:
~Verosa:


Lage Goden

~Asera:
~Combera:
~Allura:
~Creseric:
~Duran:
~Zurim:
~Laris:
~Sisari:
~Oberan:
~Ludiras:
~Paras:
~Quam:
Post Reply

Return to “Mensen”